Doorgaan naar inhoud

Service en garantie

Wij staan bekend om onze vergaande service! Wij doen net een stapje extra voor onze klanten en dat krijgen we ook vaak te horen. Er is altijd wel een oplossing, samen komen we er wel uit. 

Wij zijn een CBW erkende woonwinkel. Hierdoor heb je recht op extra voorwaarden die je als consument goed beschermen. De voorwaarden zijn opgesteld in samenwerking met de Consumentenbond. Kopen bij een CBW erkende woonwinkel biedt meer zekerheid dan bij andere winkels; veilig en zonder risico aanbetalen en een onpartijdige klachtafhandeling.

Van de Pol Meubelen biedt 3 jaar (afbouwende) garantie op onze producten. Deze garantie geldt als de producten niet de kwaliteit hebben die ze zouden moeten hebben of vroegtijdig defect raken. Gebreken door normale slijtage, verkeerd gebruik of verkeerd onderhoud vallen niet binnen de garantie. Ook bij vochtschade en verkleuren door bijvoorbeeld zonlicht geldt de garantie niet. Houtscheurtjes zijn normale eigenschappen van hout en ook deze vallen niet onder garantie. 

  • Tot 1 jaar na factuurdatum: tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik, zijn de kosten voor reparatie en/of vervanging, inclusief voorrijkosten voor rekening van Van de Pol meubelen.
  • Na 1 jaar en tot 2 jaar na factuurdatum: tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik, zijn de kosten voor reparatie en/of vervanging, inclusief voorrijkosten voor 2/3 voor rekening van Van de Pol meubelen. 1/3 is voor rekening van de klant.
  • Na 2 jaar en tot 3 jaar na factuurdatum: tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik, zijn de kosten voor reparatie en/of vervanging, inclusief voorrijkosten voor 1/3 voor rekening van Van de Pol meubelen. 2/3 is voor rekening van de klant.

Garantie

  • Controleer na ontvangst altijd uw bestelling en laat het ons weten, wanneer de bestelling beschadigd of incompleet ontvangen heeft. Let op bij zelf uitpakken vervalt de garantie op beschadiging door verkeerd gebruik van een mesje of schaar. 
  • Uw melding moet binnen 2 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons gedaan zijn. Hierna kunnen wij geen garantie meer bieden op beschadigde producten. 
  • Schade door eigen gebruik, vervoer of montage valt niet onder garantie.
  • Voor het retourneren van beschadigde ontvangen artikelen kun je mailen met info@vandepolmeubelen.nl. 
  • Na goedkeuring van de klacht wordt het artikel gerepareerd of vervangen. Als het niet mogelijk is om het artikel te repareren of vervangen, wordt het aankoopbedrag op je rekening teruggestort inclusief de kosten voor het retour sturen.

Een klacht over een product? 

Meld de klacht via info@vandepolmeubelen.nl of telefonisch, dan overleggen we samen wat de beste manier is om dit op te lossen. 

Wij vragen altijd om foto's en de aankoopbon. Zonder aankoopbon kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen! Wij hebben een beperkt klantensysteem waardoor wij niet altijd over de juiste gegevens beschikken. Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de aankoopbon. 

Een klacht over een product? Daar komen we altijd samen wel wel uit. Blijf wel beleefd, er kan altijd iets mis zijn met een product zonder dat wij daar wat aan kunnen doen. Ook dan zoeken we naar een redelijke oplossing waar iedereen tevreden mee is! 

 

Telefonisch bereikbaar

030 2291180

Bezoek onze winkels

Bilthoven & Utrecht

Mail ons

info@vandepolmeubelen.nl

Vergelijk Producten

{"one"=>"Selecteer 2 of 3 items om te vergelijken", "other"=>"{{ count }} van 3 items geselecteerd"}

Selecteer het eerste item om te vergelijken

Selecteer tweede item om te vergelijken

Selecteer derde item om te vergelijken

Vergelijken