Algemeen

-        Waar kan ik de winkels van v/d Pol Meubelen vinden?

In Bilthoven en Utrecht. Onze grootste binnenmeubelen winkel is te vinden in Bilthoven. De tuinmeubelenwinkel bevindt zich 200 meter verderop, ook in Bilthoven. In Utrecht is onze tweede winkel te vinden aan de woonboulevard. Bekijk hier onze locaties.

 

-        Wat zijn de openingstijden van de winkels?

Bekijk hier onze openingstijden.

 

-        Kan ik gratis parkeren bij jullie winkels?

Ja, bij onze winkels is het mogelijk om gratis voor de deur en/of in de omgeving te parkeren. Bij onze  woonwinkel in Bilthoven geldt een blauwe parkeerschijf zone van 1,5 uur.

 

-        Is de winkel toegankelijk voor een rolstoel en/of kinderwagen?

In al onze winkels houden wij rekening met de toegankelijkheid voor iedereen. In onze vestiging aan de Nachtegaallaan 1 in Bilthoven is een trap aanwezig naar de eerste verdieping (geen lift).

 

-        Zijn jullie winkels bereikbaar met openbaar vervoer?

Onze winkels zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. In Bilthoven zijn beide vestigingen op circa 3 minuten loopafstand van het treinstation gelegen. In Utrecht is een tram- en bushalte om de hoek van onze winkel. 

 

-        Mag ik mijn hond meenemen in de winkel?

Ja, zo lang deze aangelijnd is.

 

-        Zit er verschil in het assortiment van de winkels in Utrecht en Bilthoven?

In Bilthoven hebben we een andere collectie dan in Utrecht. Bilthoven heeft een lifestyle collectie met de betere merken. Utrecht is een industriële, landelijke winkel. Heeft u iets gezien op onze website en wilt u weten waar dit te zien is? Mail of bel ons even

 

-        Is het mogelijk om een afspraak te maken met een interieurstylist?

Dit is zeker mogelijk. Onze stylist in Bilthoven helpt u graag in onze winkel. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Hier zijn geen kosten aan verbonden.  

 

-        Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Ja, het is mogelijk om cadeaubonnen te kopen in de winkel in Bilthoven. Vraag bij de kassa naar de mogelijkheden.

Webshop

-        Wat is de levertijd van mijn online bestelling?

De levertijden variëren per product en de aangegeven levertijd op de website is een indicatie. Wanneer uw bestelde meubelen op voorraad zijn, heeft u ze binnen een week in huis. 

 

-        Kan ik mijn online bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dit is zeker mogelijk. Voeg tijdens het bestelproces een ander afleveradres toe.

 

-        Welke betaalmethoden zijn er mogelijk via de webwinkel?

IDEAL, betalen bij aflevering (boven € 500,-)  en creditcard; Mastercard en Visa.


-   Kan ik mijn online bestelling afhalen in de winkel?

Dit is mogelijk. Kies in het bestelproces voor afhalen. U krijgt van ons bericht op welke locatie (Bilthoven of Utrecht) en vanaf wanneer u de bestelde producten kunt afhalen.

 

-   Kan ik bij afhalen ook betalen in de winkel?
Dat kan bij producten boven € 500,-. Kies in het betaalproces voor betalen bij aflevering. Heeft u een product onder dit bedrag dan kan dat ook, stuur ons dan een e-mail. Dan reserveren wij het product voor u.


-        Staat de volledige collectie op de website?

Hier werken wij zo hard mogelijk aan. Het kan soms zo zijn dat artikelen nog niet op de website staan, omdat ze nieuw zijn. Ook kan het zijn dat de voorraadstatus niet helemaal klopt, omdat een product zojuist verkocht is. Wilt u 100% zeker zijn dat een product op voorraad is of te zien is in één van onze showrooms? Neem dan even contact met ons op.

 

- Kan een artikel gereserveerd worden?

Dit is mogelijk, stuur ons een e-mail op info@vandepolmeubelen.nl.

 

Winkel

-       Ik heb iets leuks op jullie website gezien, kan ik het artikel ergens in een winkel zien?

Op de pagina van het product staat aangegeven of het meubel te zien is in onze showroom en in welke winkel. Als dit niet het geval is, staat aangegeven dat het product alleen online bestelbaar is. Ook wij kunnen een vergissing maken, wilt u 100% zeker zijn dat een product op voorraad is of te zien is in één van onze showrooms? Neem dan even contact met ons op.

 

-        Kan ik een artikel kopen en direct meenemen uit de winkel?

Dit verschilt per product. Heeft u een item op het oog? Vraag het aan één van onze medewerkers. Zij helpen u graag! Ook zijn er regelmatig showmodellen te koop, bekijk onze uitverkoop of vraag ernaar in onze winkel. Niet alles staat op onze website. 

 

-        Moet ik een bedrag aanbetalen bij aankoop in de winkel?

Bij een op maat gemaakte bestelling vragen wij een aanbetaling. Dit is vaak een klein bedrag. Wilt u dit liever niet, overleg dan met de verkoopmedewerker. 

 

-        Is het mogelijk om in termijnen te betalen?

Neem contact met ons om op de mogelijkheden te bespreken.

 

-        Hoe kan ik betalen als mijn bestelling wordt geleverd?

Bij levering van uw meubelen hebben onze bezorgers een pinapparaat bij zich. Soms is het nodig om de daglimiet van uw pas te verhogen. Check dit bij uw bank. Ook is het mogelijk om contant af te rekenen.

 

-        Kan ik zakelijk bestellen?

Dit is mogelijk. In onze webshop is het mogelijk om dit aan te vinken als optie. In onze winkels kunt u het aangeven bij onze collega’s tijdens het bestellen.

-        Hoe worden mijn bestelde artikelen bezorgd?

Kleine pakketten die binnen de pakketdienst van PostNL passen verzenden wij via PostNL. Grote meubelen en/of bestellingen worden bezorgd via onze eigen bezorgservice of een externe vervoerder.

 

-        Wat zijn de bezorgkosten?

Kleine pakketten onder €75,- €5,95
Kleine pakketten boven €75,- Gratis
Grote meubelen en/of bestellingen  Gratis boven € 75,- (drempelbezorging)
Outlet & showmodellen In overleg

 

Alle bovenstaande bedragen gelden voor bezorgingen binnen Nederland, uitgezonderd waddeneilanden. In overleg is bij ons veel mogelijk.

We bezorgen ook in Duitsland en België, hiervoor gelden afwijkende tarieven. Vraag naar de kosten. 

 

-        Wanneer worden mijn meubels geleverd? / wat is de levertijd van dit artikel?

Nadat de bestelling geplaatst is, gaan wij direct voor u aan de slag. Zijn de producten op voorraad dan wordt er een afspraak ingepland voor het bezorgen. Als wij het artikel moeten bestellen bij onze leverancier, ontvangt u van ons een indicatie van de levertijd via e-mail. 

 

Wanneer uw meubelen bij ons binnen zijn, wordt er contact met u opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. 

 

Via onze website is per product een indicatie van verwachte levertijden te vinden, deze tijden zijn altijd onder voorbehoud.

 

-        Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?

Wanneer uw bestelde producten binnen zijn, nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen. U kunt hierbij aangeven welk moment u voorkeur heeft. Als de bestelde meubelen nog niet geleverd kunnen worden bij u, dan kunnen wij in overleg de meubels kosteloos opslaan en leveren op afroep. In overleg is er bij ons veel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op. 

 

-        Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Dit is mogelijk in overleg, neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Garantie en retourneren

-        Mijn artikel is beschadigd aangekomen, wat nu?

Dit vinden wij erg vervelend! Wij helpen u graag om dit op te lossen. Neem contact met ons op via info@vandepolmeubelen.nl.

 

-        Ik heb een klacht, hoe kan ik deze melden?

Dit vinden wij erg vervelend! Wij helpen u graag om dit op te lossen. Neem contact met ons op via info@vandepolmeubelen.nl

 

-        Welke garantie heb ik op mijn gekochte artikelen?

Bekijk onze informatie en voorwaarden over ons garantiebeleid. Op ieder product zit 2 jaar fabrieksgarantie. Als er buiten deze termijn problemen zijn, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we samen bekijken hoe we dit kunnen oplossen. 

 

-        Mag ik een product ruilen of retourneren?

Artikelen kunt u binnen 14 dagen na ontvangst of na de afhaaldatum retourneren en/of ruilen indien dit mogelijk is. Bekijk al onze informatie en voorwaarden over retourneren en ruilen. Er gelden andere voorwaarden bij aankopen in de webshop of winkel. 

 

-        Als ik een product wil retourneren, krijg ik dan mijn geld terug?

Als het product in de originele verpakking zit en onbeschadigd is, krijgt u uw aankoopbedrag retour. Wilt u de hele bestelling retourneren, dan ontvangt u ook de verzendkosten retour. U krijgt geen geld retour als het product speciaal voor u besteld is. 

 

-        Hoe meld ik een retour aan?

Voor het retourneren van producten kunt u contact met ons opnemen via info@vandepolmeubelen.nl. Bekijk onze informatie en voorwaarden over retourneren en ruilen

 

-        Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Verzendkosten en het risico van retourneren van artikelen zijn voor uw rekening. Als het grote artikelen zijn, kunt u contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Wij denken graag met u mee.

 

-        Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten na het retourneren van mijn online bestelling?

Retouren worden binnen 2 tot 8 werkdagen verwerkt. U ontvangt uw geld binnen deze termijn op het bankrekeningnummer waarmee betaald is.

 

-        Kan ik mijn bestelling annuleren?

Neem zo snel mogelijk na bestellen contact met ons op om de bestelling te annuleren.